Jumat, 28 Agustus 2009

Prologue

Hi guys!!Our names are Bela and Litya.
We are brothers. To make this blog we have to think twice because it is not easy to divide into two different thoughts in an article.
Starting from me, Litya. I was a student of 77 Senior High School Cempaka Putih, Central Jakarta. I am in first grade.
And I Bela, the student of 255 Junior High School Duren Sawit, East Jakarta. I am in Third grade.
Do not forget to always open our blog in http://pucinolatte.blogspot.com because there will be lots of interesting things that we'll discuss.

Translate

Hi guys!! Nama kami Litya dan Bela.
Kami adalah kakak beradik.Untuk membuat blog ini kami harus berpikir dua kali karena tidak mudah untuk membagi dua pikiran berbeda ke dalam sebuah tulisan.
Dimulai dari saya,Litya. Saya adalah murid SMAN 77 Cempaka putih,Jakarta Pusat.Saya baru duduk di kelas X.
Dan saya Bela,murid SMPN 255 Duren Sawit,Jakarta Timur.Saya baru duduk di kelas IX.
Jangan lupa untuk selalu mengunjungi blog kami di http://pucinolatte.blogspot.com karena akan ada banyak hal menarik yang akan kami bahas. Sekian

Tidak ada komentar:

Posting Komentar